Sådan får du succes med Paid Social
De fleste af dine kunder er der – både i og uden for arbejdstiden – og derfor bør du anvende sociale medier, som en del af din marketingstrategi. Hvilke sociale medier der egner sig til netop din virksomhed, er individuelt og afhænger af mål og målgruppe.
Læs mereLav content, der beriger læseren – og som Google belønner
De seneste år har Google oplevet, at websites i stigende grad laver indhold, som tager udgangspunkt i SEO – og ikke modtageren. Det vil de nu gøre op med. Fremover vil indhold lavet af mennesker til mennesker blive belønnet med gode placeringer i en Google-søgning.
Læs mereSådan kan content øge dit salg
Googles nye opdatering (Helpful Content update) har gjort det vigtigere end nogensinde at tænke content ind som en del af at drive forretning og tiltrække kunder. Men content kan mere end det!
Læs mereFacebook: Se dine egne og konkurrenternes annoncer
Er du nysgerrig efter, hvad konkurrenterne gør på Facebook? Vil du inspireres eller have et visuelt overblik over dine kampagner? Så kender vi en nem vej. Og den kræver IKKE, at du til daglig beskæftiger dig med annoncering på Facebook. Det er ikke en nyhed, men der er stadig mange, der ikke kender til denne […]
Læs mereGoogle Ads med billeder skaber 10% højere klikrate
Af Tomas Møller, Juni 2021. Som noget nyt har du nu mulighed for at tilføje et billede til din Google annoncering. For nyligt offentliggjorde Google, at de såkaldte ’billedudvidelser’ i Google Ads ikke længere er i beta og derfor vil være tilgængelige for de fleste annoncører. Skab en visuel annonce Med billedudvidelser får du som […]
Læs mereSådan overholdes cookie-reglerne
Hvornår skal du have en cookie-løsning? Du skal have en cookie-løsning, hvis du fx anvender Google Analytics, Facebook Pixels, Google Ads, indlejrer videoer fra fx YouTube eller bruger andre eksterne services. Hvis du derimod kun sætter teknisk nødvendige cookies, dvs. cookies som din hjemmeside er afhængig af for fx at kunne blive vist, så behøver du ikke […]
Læs mereTo grunde til at du skal få installeret SSL certifikat på din hjemmeside
For at gøre nettet til et mere sikkert sted af lægge dine data, har Google valgt at prioritere krypterede hjemmesider. Hvis du har kontaktformularer, tilbudsbestillinger eller login på din hjemmeside, så bør du sikre (kryptere) din forbindelse med et SSL-certifikat! Udover at øge sikkerheden og skabe større tryghed på din hjemmeside er der også den […]
Læs mere