Facebook Watch konkurrent til YouTube?

NYHED! Facebook annoncerede i slutningen af sidste uge, at de lancerer en ny tjeneste, som kan blive en konkurrent til YouTube.

Facebook Watch er i første omgang kun tilgængelig for brugere i USA, hvor der vil være 30 partnere, som producerer indhold til Watch, blandt andre A&E, MLB og Hearst. Udover en strøm af videoer, vil det for Watch-brugeren være muligt at oprette Watchlists, hvor man kan gemme videoer og følge ens favoritter igen på samme måde, som man kan subscribe YouTube-kanaler.

Brugerne vil samtidig få mulighed for at kommentere in real time, se hvilke af deres Facebook-venner der ser det samme show, vælge shows ud fra forskellige kategorier såsom ”Shows Your Friends Are Watching”, ”What’s Making People Laugh” og ”Most Talked About”.

Udgivere vil få mulighed for at tilføje annoncer til deres videoer, og der bliver åbnet for branded indhold, hvor sponsorer bliver tagged.
Watch er planlagt til brug på desktops samt en appversion – i første omgang til en udvalgt gruppe i USA – hvorefter det vil blive rullet ud globalt.

Hos Bazuka følger vi udviklingen, så vi står klar til at rådgive vores kunder, når Watch bliver tilgængeligt i Danmark.

Ønsker du vores bud på at løse en opgave for dig?

Eller er du blevet nysgerrig og vil høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig?

Skriv til os, så kontakter vi dig.

Kontakt os

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Ved at udfylde ovenstående giver jeg Bazuka samtykke til at opbevare og behandle disse oplysninger.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Nyhedsbrev