Project Description

Få et kalkfrit hjem

– lancering af blødgøringsanlæg for BWT

Få et kalkfrit hjem

– lancering af blødgøringsanlæg for BWT

Opgave

BWT stod over for at lancere blødgøringsanlæg for de danske husejere, men havde ikke tidligere arbejdet med B2C. Samtidig var forbrugerne ikke kendt med muligheden for at få kalkfrit vand i hjemmet. Det var derfor vigtigt at skabe et univers, der kunne forklare, at det nu var muligt at fjerne kalken fra både det varme og det kolde brugsvand samt alle fordelene ved det.

Løsning

For at synliggøre, hvor stor impact kalken har på hjemmet, valgte vi at opdele landingpagen i undersider. Den kom dermed til at fungere som en mindre hjemmeside med undersider, der havde fokus på hvert enkelt rum og fordele: badeværelse, køkken, besparelser og velvære. Opdelingen gjorde det nemt for forbrugerne at se alle fordelene i hverdagen ved et kalkfrit hjem og derved i at investere i et blødgøringsanlæg.

Mål og resultat

Kampagnen blev en kæmpe succes, og en af annoncerne blev den mest læste nogensinde i Vores Villa og Idényt. BWTs målsætning var at skabe så mange brugerhenvendelser som muligt om tilbud på blødgøringsanlæg. For 2017 var der sat et ambitiøst salgsmål for antallet af blødgøringsanlæg til husejere, og kampagnen endte med, at BWT solgte over 450 pct. flere blødgøringsanlæg, end de havde målsat.

Se resultatet her