Kampagner

Jydsk Tagteknik

Efterisolering der betaler sig selv

Det er svært, at få husejerne til at interessere sig for efterisolering. Selvom de kan spare på varmeregningen er der en udgift forbundet med investeringen, som bremser de gode intentioner.
Læs mere
15.170 besøgende 492 bestillinger 3% konverteringsrate
87.000 besøgende 4,96% konverteringsrate 4.318 bestillinger

Jydsk Tagteknik

Termografi undersøgelse til husejerne

I vinterperioden udføres færre reparationer og monteringer af tage. Jydsk Tagteknik havde brug for et produkt der kunne skaffe leads til andre opgaver i den periode.
Læs mere

Jydsk Tagteknik

Bestil et tagtjek | Lokalkampagne

Der skulle udvikles en kampagne, der fik flere husejere til at bestille et tagtjek. Ideen med lokalkampagnen udprang af, at nogle lokalområder genererede flere leads end andre.
Læs mere

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Nyhedsbrev